22.10.2005 19:57:55
Гурт Sбей Пепел'S порушив відразу два закони при зйомках нового відео-кліпу „Уравнение”. Один закон життя: не бігай за трамваями та дівчатами – краще почекати наступних. А також був порушений закон державний про заборону зйомок у метро. Не знаю, як вони викрутяться, коли їм пред'являть внутрішні органи обвинувачення після перегляду відео-доказів, що музиканти самі ж і записали на камеру. Ну, в принципі їм це не страшно. Як вони самі заявили на прес-конференції, їм не вперше бути в слідчому ізоляторі: зйомки кліпу «Сонце» проходили у камерах Лукьяновского ізолятора поруч із справжніми підслідними. Та ще насолода...

Що ж відбулося?
Насамперед, хочеться відзначити, що перед нами скоріше короткометражний фільм, ніж відеокліп у звичному його розумінні. Принципи зйомки і монтажної роботи більш характерні для художнього кінематографа, а фрагменти «реальних діалогів» і «вуличних шумів» цілком доповнюють цю картину.
В основу сюжету узятий один «незвичайний» день з життя двох начебто звичайних людей. І раптом, як це буває в романтичних історіях, за справу взявся пан Випадок...
Що ж може відбутися, якщо Ви опинилися в одному таксі з прекрасною незнайомкою (прекрасним незнайомцем)? А особливо, якщо Вам не по дорозі і, щоб познайомитися, комусь одному доведеться забути про свої заздалегідь побудовані плани.

Як це сталося?
Ідея сценарію належить режисеру Яні Кучер. Пісня «Уравнение» з дебютного альбому «Sбей Пепел'S» найбільш вдало підійшла для цього задуму. Із самого початку було вирішено знімати «французьке» кіно, а не кліп. І головною задачею було показати життя групи зсередини, без зайвого пафосу.
Велика частина відеоматеріалу знімалася на вулицях Києва і потрібна була сонячна погода. І як на зло, регулярно, що дві години починався дощ. Знімальна група використовувала пересувний електрогенератор, монітор і камеру DV-CAM, тому часто доводилося всю апаратуру звертати і ховати від дощу.
Протягом двох тижнів знімальна група об’їздила пів-Києва. На мікроавтобусі, на трамваї, на велосипеді і навіть на метро. До речі спасибі міліції за знижену пильність – для зйомок у метро доводилося займатися мімікрією, і ретельно ховати камеру.

Що ще?
Жанр кліпу можна визначити як «citi-action». Левова частка подій проходить саме в міській атмосфері. Акторами сталі й інші музиканти з «Sбей Пепел'S» - у цілому вони грали просто самих себе, тому усе було веселе і природно. Також для зйомок «концерту» була зібрана «дружня» масовка – близько 30 чоловік, що були запрошені на концерт, а стали активними учасниками процесу.
Виявляється, розказана в кліпі історія, мала місце в особистому житті вокаліста групи Франца. І тепер, коли Яна запропонувала такий сценарій – він практично пережив цю хвилюючу і романтичну історію заново.
Музиканти вважають, що дане відео не стане мега хітом, і таким не планувалося.

Sбей Пепел'S: «Це просто ми, якими ми є, хотілося показати людям цілком нормальне внутрішнє життя рок-групи. І обійтися без пафосних зйомок із застосуванням диму, тканин що розвіваються, балетів і всього іншого, що притаманне «зоряному» пафосу естрадних виконавців. Головне – те, що усередині!»

Режисер: Яна Кучер
Оператор: Максим Турчев
Монтаж: Гліб Катчук
У головних ролях: Ганна Донченко, Франц (гр. Sбей Пепел'S )
За підтримки: Moon Records